Börja om!

Det är precis vad jag tänkte göra, Har raderat alla gamla inlägg, la in ett hemlig lösen några dagar innan jag bestämde mig för att ta bort allt!
Kunde ju ha bytt blogg men jag trivs med blogg.se och så är det så jobbigt att ge ut den nya adressen hela tiden!
Sitter hemma och ska åka ner till coop och hämta ut ett hemligt paket, jag har inte beställt något men har tydligen ett paket som ligger och väntar, spännande!
Hjärtekorven kommer hem snart har lovat att göra mat till honom också. Någon som har några bra idéer på maträtter, börjar bli så otroligt trött på "det gamla vanliga".

Kommentarer
Postat av: Frida

Falskfläskfilé, mumma! =D

googlat ;)

2009-06-04 @ 22:27:23
URL: http://friedtjuna.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja, jag undrade varför jag inte kunde komma in :P skönt att du börjat skriva igen, har saknat de!!



Vad var de i paketet?????





Vad brukar ni äta då?? Jag tycker kyckling är smaskens, har några favoritrecept ;)



Kraaaaam

2009-06-05 @ 15:45:44
URL: http://kajjo.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0