Sjukling!

Sitter här hemma och mår inge bra. Va planerat att vi skulle gö över till Andreas kusin igår kväll som flyttade in i grannhuset igår. Vi gick dit men blev inte så långvariga där då deras son på en månad ville sova. Så vi gick hem till oss. Jag skulle ha druckit men jag kände mig inte hundra så jag sket i de, ont i halsen och så. Men jag måste erkänna att det var riktigt trevligt. Skönt med en "lugn" fest någon gång. Annars super ju alla tills de stupar! Ser ingen mening med det.

Mitt lilla hjärta väckte mig för en timme sen. Kom ju inte i säng förens vid fem i morse.
Hade sådan fruktansvärd huvudvärk, halsont, ont i hela kroppen och täppt i näsan. Och vi har inga panodil, nässpray eller strepsils hemma. Men såg att apoteket i stan har öppet tillsex i kväll, ska försöka att orka mig in dit. Vore nog det bästa! 

Just det när hjärtat väckte mig frut så hade han diskat och plockat i ordning efter gårdagen och stekt hamburgare till frukost. Han är snäll min älskling (ibland :))  Love him!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0