Lägenhetshyrare!

Vi förblir lägenhetshyrare. Blir inget hus. Vi tänkte mycket igår på varsitt håll och sedan pratade vi på kvällen och kom fram till att det inte blir något köp. Inte för att vi inte tror att vi kommer hålla ihop som säkert många tror utan av ekonomiska själ. Så länge som jag inte har någon stadig inkomst så känns det dumt att skuldsätta sig på det viset. Det kommer alltid mer hus, även fast detta kändes riktigt bra. Men men, vi är fortfarande inte speciellt gamla ju. Och när det gäller husköp så är vi nog riktigt unga, verkade som att mäklaren tyckte det i alla fall.

Ha det!

Måste bara få berömma min älskade sambo, han är så jävla bra för mig. Vi kan prata om precis allt, så skönt!
Va inte på så bra humör igår och satt i soffan och "skälde" på honom. Han bara satt dä och tog emot och sedan gav mig en stor kram och sa att han älskade mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0