Lyckan!

Tror minsann att det var länge sedan jag var såhär lycklig! Har fått bekräftelse från honom jag älskar! Vi har börjat titta på hos ordentligt, fått lånelöfte osv. Hittade ett hus men vi var ute försent på det. tyvärr, det hade varit perfekt för oss, enskilt läge, 81kvm, "nyrenoverat" och dubbelgarage. Men det kommer förhoppningsvis fler som passar oss i smaken. Ska även på en "hemlig" informationsträff på torsdag. Ett nytt företag som ska öppna och ska anställa massa människor. Vore trevligt med ett fast arbete, livet skulle kännas så mycket tryggare då. Hoppas ju runt på timmar nu och får vara hemma veckor i rad i bland. Mitt största bekymer i livet är ju pengar, som så många andra.

Vårat kök är färdigmålat nu också, luckorna kommer på måndag. Ska bli skönt med ett fint kök. Som snickaren sa, det kommer att bli den finaste lägenheten i Ättetorp när allt är klart. Och så ska vi kanske flytta, men men. Ett hus vore riktigt nice. Bilder på köket kommer. Har ju fått hem min nya telefon så nu kan jag ta kort igen.

Får se vad jag och hjärtat ska hitta på i helgen, lite mys vore inte fel.
Tänke se till att min kära sambo är hemma en hel dag sen när köket är klart, skulle behöva lite hjälp av honom.

Min bil är ett riktigt spjut nu, den har aldrig varit såhär nice förut. Är riktigt nöjd.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0