Nöjd!

Ligger här hemma och funderar över mitt liv litegrann. Medans jag tycker synd om mig själv(förkyld) och tvättar.

Faan vad bra jag har det. Världens bästa sambo, älskar honom så fruktansvärt mycket. Har ett jobb, jobb och jobb men det ger mig pengar varje månad så jag klarar mig någorlunda. Vi bor i en nice lägenhet som är under "renovering". Ska bli skönt när det är klart. Har en sambo som har samma intressen som jag, bilar. Vi vet båda var vi står i livet och vi kan prata om allt. Har världen bästa vänner, få med viktiga. Hällre få än många falska, hatar falska människor.
En sak somm jag kan bli lite irriterad på är att alla frågar när vi ska skaffa barn, eftersom alla andra gör det men vi tar allt i våran takt och skulle aldrig göra en sån sak bara för att alla andra gör det.

Tänker tillbaka på mitt liv som arton åring, trodde aldrig att mitt liv skulle lösa sig såhär bra då, säkert ingen annan då heller. ingen trodde väl att jag skulle "lyckas" men titta nu. Har nästan allt jag vill ha. Förutom den nybygda villan på landet och 20miljoner kronor på bankne. Något jag skulle vilja ha som jag även vet att Andreas vill ha är en hund, men det går ju inte med vårar arbetstider, tyvärr.

Ska ta sista tvätten nu och sen hoppa in i duschen för att åka till svärmor som fyller 43 år i dag. Grattis till henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0