Underbart!

I går var "värden" här och vi kom fram till att vi ska få nytt kök. Vårat är ju inte så fräscht direktt. Luckorna har delat på siig, missfärgat och trä är bortnött. Men om tre veckor kommer snickaren och tar bort de gamla luckrna, sen kommer det målare och målar allting och sen kommer det helt nya luckor. Så underbart. Känns så tråkigt när resten av lägenheten är fräsch. Han sa att det kommer bli den finaste lägenheten i ättetorp då :)
Han får egentligen inte "dela" ut kök. Men han tyckte att vi verkade så vettiga och såg att vi ville ha fint eftersom vi lagt ner mycket tid på lägenheten själva så fick vi det.

Synen blir bara bättre och bättre för varje dag. underbart det också, tror minsann att jag ska börja köra bil i morgon. om man nu får tillbaka 940, hjärtat har ju den nu, finns ju ingen värme i hans bil. Men han håller ju och plockar ihop en bil. Hans första 144 med motorn från den gråa 245 han hade. Trevligt att han för en gångs skull kommer ha en någorlunda vettig bil. Blir jag som får åka in och besikta bilen sen då man inte får ha den motorn i den bilen egentligen. Men jag brukar ju kunna få igenom det mesta genom besiktningen. Nöjd

På torsdag kan jag beställa ny telefon också, det ska bli skönt. Frågan är bara vad man ska ha för något, ingen "slide" telefon i alla fall. Måste ha en telefon som håller var att vara i fickan på jobbet. Och de displayerna går ju bara sönder för mig.

Ska ringa min älskling nu och kolla hur han mår, han har varit hängig i två veckor nu stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0