Frost!

Gud så skönt det är att bo på landet. Smyger ut på morgonen och startar bilen så den är varm och frostfri när det är dax att åka.
Vet att jag är dålig på att skriva här men jag resonerar att jag bara skriver när jag har lust!

Som ni kanske vet har vi haft stora problem med våran elförbrukning, men nu har vi äntligen fått rätsida på det så nu sover vi gott om natten igen :)

I skolan går det som smort, allt känns kalas och det visar sig ju i resultaten på proven också...

Sitter hemma just nu (slutade elva idag) och väntar på min kära sambo, han har jobbat alldeles för mycket nu de senaste veckorna ca 55timmar övertid. Sedan förra löningen alltså. Usch!
Men idag kommer han hem efter jobbet. Vet att han kommer tillbringa sin tid i garaget här hemma, men det är så skönt att ha honom på ägorna och sedan få somna i hans famn.

På fredag är det en stor dag, vi firar 5år tillsammans. Tiden går så fruktansvärt fort. Det är ca 20,8% av våra liv.
Han är verkligen helt underbar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0