Lite nere!

Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Varför börjar jag känna mig nere för? Har ingen anledning. Kan bli nere över jätte små saker. Som att Andreas kommer hem 10minuter försent pga vägarbete tex. Varför? Finns ju ingen anledning att deppa ihop över en sådan sak, men det gör jag ju. Vet inte riktigt hur jag ska hantera detta.
Katterna börjar sköta sig, har inte kissat inne en enda gång sedan kastreringen, så nöjd. Men de vill inte vara ute och när jag "kastar" ut dem så ligger de bara och sover på verandan eller under altanen. Tråkkissar.
Ikväll var min plan att jag och Andreas skulle äta räkor, vitlöksbröd, kantarelltoast och dricka vitt vin. Men Andreas plan var att vara i garaget inne i stan. Så jag är ensam på landet ikväll med kissarna. Köpte lite blommor på vägen hem för att lindra min "nerehet".


lagom dieselförbrukning i värstingen :)



lilla söttuvi på sin gungälg



lite av mina egenplockade trattkantareller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0