Livet förändras!

Ibland tar livet en lite annorlunda vändning. Det är just vad som håller på och hända i vårat liv. Jag kan inte säga riktigt ännu vad det handlar om mer än att det kommer bli en stor förändring i våra liv. (Vi ska inte ha barn, eller gå isär) Vi ska hjälpa någon nära. Jag tror att det kan bli bra, det är ju egentligen ingen ny situation med dock ombytta roller.

Imorse fick jag ta hjärtats tjeckiska högfartsvagn till skolan (skoda), har inga vinterdäck på min bil ännu. Han är ju inte lika skraj som jag så han tog Audin. Men nu är han iväg och ska kränga om mina vinterdäck så om nårgon timme har jag de bästa vinterdäcken jag någonsin ägt på min vagn. Ska bli skönt. Undrar hur det kommer se ut bara. Från 17" aluminiumfälgar mot 15" plåtfälgar? Men det är skitsamma på vintern.

Längtar tills om en vecka då vi är påväg hem från Ullared, ska bli så kul. Har ju lov hela den veckan, så trevligt.

Ena kattdjävulen pissade i sängen imorse!!!!!!!!!!!!! Blir så ARG, ner till tvättmaskin och nu får de inte ens komma in och mysa en stund. Skärper dom sig inte snart så finns dom nog snart inte längre............... Kan ju inte ha kuddarna i soffan heller.... Jävla katter!

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu är det väl på tiden att du skriver om Ullareds-resan ;)

2010-11-03 @ 18:36:30
URL: http://orcinusorca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0