Oj oj!

Trött men kan inte sova. Gick upp vid nio igår morse, var tänk att jag skulle jobba kvällen. Men så blev det inte, blev natten. Försökte sova tidigt på kvällen men det gick inte. Somnade vid tolv i soffan, vaknade när hjärtat kom hem efter många timmars övertid vid ett. Pratade med honom och vi gick upp till sängen straxt innan två. Hann inte somna förens telefonen ringde 02:05. Bra slänga sig i bilen, hade saltat klart halv sju. Bara att fortsätta till Linköping och Svevia. Fixa med nya plogen, skulle ta en timme. Kom där ifrån 12:20. Kom hem 14:30. Sov två timmar. Laga mat. Och nu ligger jag här och försöker sova men det går trögt. Men några timmar vore bra om nu Svevia ringer inatt. Sen är jag ledig till söndag kl 16. Men nästa vecka blir nog hård, ska bli kallt och eventuellt snö! Lägger till en bild på nya plogen, ihopfälld, 5,10meter bred i utfällt läge. Blir att hålla tungan rätt i min när man ska ratta denna genom staden + sidovinge! Ska bli så spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0