Skit fredag!

Bestämde mig för att åka och storhandla "sista" dagen på lovet. Till och börja med tog den nästan två timmar att pallra mig hem ifrån. Sen var det en miljon människor på maxi. Jag fick huvudvärk, det blev avstämning.
Massa lampor blinkar och piper i bilen, dåligt med kylarvätska och absbromsarna. Stannade till på affären i Husby då jag glmde en sak. Kom ut med en krukväxt och en ny kruka också, tänkte att jag skulle bli på bättre humör då. Kommer hem och backar in på min parkering (mellan grindarna). Bär upp allt på trappen och sista papperspåsen går sönder ute i snön. ARG. Låser upp och bär in allt. Ska tillslut ta in blomman och självklart åker den i backen så krukan går sönder. Nu ska jag sitta i soffan och tjura resten av dagen! 

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0