Jobb?

Känns som att jag har lite flyt nu. Idag ringde en åkare som jag inte visste fanns och ville träffa mig för prat om anställning. Grusbil. Undrar var han fick mitt nummer ifrån? Lurigt, men i morgon ska vi ses i alla fall. Han borde ju vara riktigt intresserad om han själv ringer, dessutom leta reda på numret. Spännande

Måste även få beklaga mig över att jag är trött, igår fick vi ett ryck och satte oss i bilen klockan fem för färd till Borlänge. 32mil hem ifrån. Hämtade kärra och skit så vi åkte inte från stan förens 18:00. Fick lite strul på vägen då kåpan på kärran gick sönde så vi fick spänna ner den med en bogserlina, sen la sig vänster bakbroms sig på på audin, rök som fan. Men vi köpte det vi ville, en fyrhjuling med vinch, snöblad och dobbkedjor. nice.
Kvart i tre var vi hemma i natt, usch, försökte sova i bilen men det gick inte så bra. Men inattt får jag sova, börjar inte förens lunch i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0