Juni!

Äntligen är det juni månad, så underbart!
Idag är jag hemma, medans hjärtat mitt jobbar som vanligt. Alldeles för många helger i rad som han tillbringat på jobbet nu på sistone, sjätte helgen i rad.
På torsdag fyller minsta brorsan 20år, på fredag slutar jag skolan :) Klassfest på kvällen. Sen torsdagen efter tar samma bror studenten och på lördagen ska vi på kalas i Östra Stenby. Känns som det är mycket nu.
Nu på söndag ska vi på Skänninge Cruising också. Ska bli riktigt trevligt, den första "riktiga" cruisingen i år. Och chevan ska få lite luft.



Idag vet i fan vad som händer, det enda jag egentligen vet är att vi ska äta köttfärssås ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0