Helgen!

Helgen har varit trevlig. Blev ingen sväng till Andreas morfar i fredags för hjärtat fick jobba till halvfyra p+å natten. Men på lördagen åkte vi dit straxt efter lunch och grillade, herrarna drack även whisky och öl. Det var riktigt trevligt måste jag säga. Sen åkte vi ner en sväng till garaget i slottshagen och snackade lite skit. I söndgas hade vi en "mysdag". Gick upp hyfsat för farfar och Gun kom vid elva för att fika och lämna mina nya raggsockor. Sen åkte jag med My till blomsterlandet och shoppade lite. När jag kom hem så åkte jag och hjärtat och handlastade grannens släpkärra med jord och sen fick hjärtat gräva loss i rabatterna, själv planterade jag :)
Tanken var att vi skulle grillat på kvällen men vi följde med Danne till strandgrillen i Arkösund och käkade.
Igår var det fullt hus här på altan, först kom min ena bror, sen Danne, sen Jonas och Tias. Många kannor kaffe innan kvällen var slut, Danne han fick även stanna på mat. Grillad ytterfile, klyftpotatis, grillade champinjoner, grönsaker och den nya grill bearnisesåsen. GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0