Praktik

Har riktigt roligt på praktiken. Åker med en väns pappa som är störtskön. 50% av tiden skrattar jag åt honom...
Men igår häde en lite läskig sak, när vi satt och fikade på morgonen så seglade min handledares bror iväg. Han satt vi bordet och såg lite morgonmurken ut, sen la han ifrån sig glasögonen och började ramla åt sidan. som tur fick min handledare tag på honom, han var okontaktbar. Så vi ringde ambulans direkt. De var där på några minuter. Sen åkte min handledare iväg och hämtade sin brors fru medans jag väntade kvar med hans hund. Efter fyra timmar var "brorsan" nere på jobbet igen då läkarna inte kunde hitta något fel på honom. Konstigt!

Idag skulle vi upp till Flen men blev ståendes ett bra tag eftersom polisen spärrat av då det hade skett ett bankrån med automatvapen, läskigt.

Denna vecka är det storstopp på Billerud (pappersbruk) så hjärtat mitt har jag knappt sett, hoppas han kommer hem lite tidigare idag. De andra två dagarna har han varit hemma straxt innan tio på kvällen. Tråkigt

Kommentarer
Postat av: Frida

Trevligt att det börjas uppdateras lite här :)

2011-05-19 @ 11:57:00
URL: http://fridapahlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0